< Terug naar zoekresultaat

Medewerker klantenservice in Zoetermeer

Solliciteer nu

Gegevens

Locatie(s): Zoetermeer
Branche: Callcenter
Land: Nederland
Geplaatst op: Maandag 11 februari 2019
Soort werk:
  • Callcenter / Customer service

Omschrijving bijbaan

Wanneer de telefoon gaat, schakelt jij gelijk en weet je dat deze persoon een dringend verzoek heeft. Je luistert goed naar wat er verteld wordt en maakt een inschatting van de (emotionele) spoed van de beller. Aan de hand hiervan weet jij wie de juiste contactpersoon is voor deze cliënt. Je kijkt snel in zijn agenda en beoordeeld of je gaat doorverbinden of een notitie maakt van het gesprek.

Wat ga je doen?
De organisatie is een grote rechtsbijstand organisatie. Hierbij staan integriteit, empathie en inlevingsvermogen centraal om de cliënten op een goede en betrouwbare manier verder te helpen. Van jou wordt verwacht dat je mee denkt met de cliënt en in staat bent om een luisterend oor te bieden als dat nodig is. Hierdoor zullen de cliënten zich gehoord en geholpen voelen.

Vereisten

Wie zoeken wij?
Daarnaast volg jij een mbo (+) opleiding (of afgerond) en kan je omgaan met MS outlook. Ook het leren werken met nieuwe systemen is voor jou geen probleem. Je bent beleefd, zorgvuldig en kan goed inschatten wanneer er hulp van een collega nodig is.

Wat bieden we jou?
Wij bieden jou een mooie kans om je cv een boost te geven! Daarnaast kan je flexibel worden ingepland en kan je lekker bijverdienen.

Interesse?
Solliciteer bij voorkeur via dit platform, via Zoekbijbaan.nl. Op deze manier hebben wij direct inzicht in jouw (up-to-date) profiel en zullen wij z.s.m. contact met je opnemen!


Minimaal opleidingsniveau: HBO
Studierichting(en): Gedrag en Maatschappij
Dienstverband:
  • Vast werk
Brutoloon: 10,88
Minimum leeftijd: 18
Minimum aantal dagen per week: in overleg
Beschikbaarheid: Door de week (overdag)
Verplichte dag: Geen
Rijbewijs noodzakelijk: Nee

Solliciteer nu