< Terug naar zoekresultaat

Service & support medewerker in Eindhoven

Solliciteer nu

Gegevens

Locatie(s): Eindhoven
Branche: Callcenter
Land: Nederland
Geplaatst op: Vrijdag 15 maart 2019
Soort werk:
  • Winkelwerk / Retail / Detailhandel
  • Commercieel / Verkoop

Omschrijving bijbaan

Ben jij klant- en servicegericht? Affiniteit met logistiek of wil je er graag iets van leren? Ja en ja.. Lees snel verder want we hebben een hele leuke vacature bij DPD in Best.

Wat ga je doen?
Als Service & Support Medewerker ben jij als service en support medewerker & als gastheer/-vrouw hét visitekaartje voor onze klanten die met hun vragen/ pakketten naar het servicepunt (DPD Store) komen, waarbij jij verantwoordelijk bent voor een professionele uitstraling van de store en servicegerichte oplossingen voor de vraagstukken.

Voordat je de winkel opent, zorg je ervoor dat de winkel er top uitziet! En als je de winkel sluit, dan zorg je ervoor dat eventuele rommel is opgeruimd, alle administratie is bijgewerkt en/of goed in een overdracht is verwerkt voor de volgende dag en er geen urgente tickets
meer openstaan. De klant is tevreden door jouw uitstekende service!

Tijdens jouw shift ontvang je klanten aan de balie, beantwoord je vragen van klanten over hun pakketjes, los je problemen op of zet je vragen intern door, pas je contracten aan en werk je bijbehorende administratie bij. Indien nodig, ondersteun je bij werkzaamheden voor andere afdelingen bijvoorbeeld voor Pick-up. De werkdagen zijn van maandag tot en met zaterdag. De werktijden zijn in eerste instantie van 09:00
tot 21:00 uur waarbij je in dagdelen werkt: ochtend 09:00 - 18:00 of middag: 12:00 - 20:00. Werktijden zijn nog onder voorbehoud van lopende ontwikkelingen.

De Service & Support Medewerker valt onder de hiërarchische verantwoordelijkheid van de afdeling Retail en rapporteert aan de Storemanager. Onder de afdeling Retail valt onder andere het Pickup shop netwerk en eigen winkels. Retail is een nieuwe afdeling die nog volledig moet worden vormgegeven. Bij de ontwikkeling is ieder zijn bijdrage van groot belang. Hierbij staat de versturende en ontvangende klant altijd centraal: Hoe kunnen wij hun ervaring met DPD verbeteren? Met jouw sterke interne netwerk weet jij vragen snel te beantwoorden en initiatieven te nemen om verwachtingen te overtreffen.

Vereisten

Wie zoeken wij?
Je past het beste bij deze vacature als je je herkent in het onderstaande:
* Enthousiasme, uitstraling, openheid en een "welkom bij DPD´-gevoel
* Je ádemt service is en weet precies hoe je dat in de praktijk tot uiting brengt
* Je bent klantgericht, proactief en ondernemend
* Je werkt zelfstandig, bent oplossingsgericht en neemt goede afgewogen besluiten
* Je bent flexibel en denkt mee in een omgeving die nog voortdurend in beweging is
* Een je hebt een MBO opleiding afgerond of bent nog bezig met je HBO/WO studie
* Kunt gemakkelijk omgaan met diverse systemen
* Werken met MS Office is geen probleem en een pré als je bekend bent met SalesForce

Wat bieden we jou?
* Bruto uurloon vanaf EUR10,91 per uur
* Wekelijkse uitbetaling van je salaris
* Je kunt GRATIS gebruik maken van onze trainingstool GoodHabitz
* Reiskosten vergoeding
* Flexibiliteit in de vorm van een parttime functie (minimaal 2 dagdelen)
* Een functie bij een dynamische en logistieke organisatie die volop groeiende is!
* Een werkomgeving met een informele bedrijfscultuur met open en eerlijke communicatie.
* Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en relevante opleidingen te volgen.

Bijzonderheden
Bij voorkeur ben je al per 1 april 2019 beschikbaar om te starten.

Interesse?
Solliciteer bij voorkeur via dit platform, via Zoekbijbaan.nl. Op deze manier hebben wij direct inzicht in jouw (up-to-date) profiel en zullen wij z.s.m. contact met je opnemen!


Minimaal opleidingsniveau: HBO
Studierichting(en): Gedrag en Maatschappij
Dienstverband:
  • Vast werk
Brutoloon: 10,91
Minimum leeftijd: 18
Minimum aantal dagen per week: in overleg
Beschikbaarheid: Door de week (overdag)
Verplichte dag: Geen
Rijbewijs noodzakelijk: Nee

Solliciteer nu