< Terug naar zoekresultaat

Servicedesk medewerker in Uden

Solliciteer nu

Gegevens

Locatie(s): Uden
Branche: Callcenter
Land: Nederland
Geplaatst op: Donderdag 08 november 2018
Soort werk:
  • Callcenter / Customer service

Omschrijving bijbaan

Ter ondersteuning voor een campagne voor een van onze klanten zijn we op zoek naar collega's om ons servicedesk team te versterken!

De Servicedesk is een belangrijk onderdeel en heeft zijn absolute focus gericht op klanttevredenheid. In functie van Servicedesk medewerker geef je uitvoering aan de projecten van onze opdrachtgevers. Ook heb je enkele administratieve taken, waaronder het invoeren van gegevens in de database van het bedrijf. De werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Helpen met registraties (van prijzen en/of arrangementen, plannen van diensten en/of afspraken);
  • Afhandeling van vragen en eventuele klachten;
  • Systematisch verwerken van bijzonderheden omtrent bijvoorbeeld gezondheidsklachten bij een evenement (rolstoelplaats gevraagd, dieetwensen bij een diner, of focus op een voorkeursplaats) of bijvoorbeeld adreswijzigingen omtrent een evenement, geplande dienst of zending;
  • Algemene service calls;
  • Verwerking mailing/vragen tot outbound call;
  • Klantenservice;
  • Miljoenenjacht registraties;
  • Retour gekomen correspondentie uitbellen, samen met klant/winnaar zoeken naar een passende oplossing voor een nazending;
  • De klant een antwoord geven op eventuele eerder gestelde vragen (middels e-mail of telefonisch contact);

De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 09:00u tot 21:00u en op zaterdag van 10:00u tot 16:00u.

Het betreft een functie op oproepbasis. Reiskosten worden vergoed. Over het algemeen is er ook het hele jaar door een BOL-stageplaats te vergeven (we beschikken over SBB erkenning).

Vereisten

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en een duidelijke telefoonstem met goede telefoonkwaliteiten;
  • Goede computer skills;
  • Ervaring met een CRM systeem is een pre;
  • Goed kunnen luisteren, zelfstandig, service- en klantgericht;
  • Flexibel inzetbaar en een positieve werkhouding/teamspirit;
  • Beschikbaarheid; Minimaal 16 uur per week (bij 24 uur minimaal 1 avond per week, en bij 40 uur minimaal 2 avonden).


Minimaal opleidingsniveau: VMBO
Studierichting(en): Alle studierichtingen
Dienstverband:
  • Tijdelijk werk
Brutoloon: Conform CAO
Minimum leeftijd: 16
Minimum aantal dagen per week: 2 dagen
Beschikbaarheid: Door de week ('s avonds / 's nachts) | Door de week (overdag) | Weekend (overdag)
Verplichte dag: Geen
Rijbewijs noodzakelijk: Nee

Solliciteer nu