< Terug naar zoekresultaat

Medewerker administratie after sales in Amsterdam

Solliciteer nu

Gegevens

Locatie(s): Amsterdam
Branche(s):
  • Overige
Geplaatst op: Vrijdag 29 november 2019
Soort(en) werk:
  • Administratief / Secretarieel

Omschrijving startersbaan

Ben jij op zoek naar een leuke baan? Voor een grote elektronicaheld zijn we op zoek naar administratief medewerkers after sales. Het leven van klanten makkelijker en slimmer maken dat is jouw doel. Jij zorgt ervoor dat ze onbezorgd van hun aankoop kunnen gaan genieten!

Wat ga je doen?
Je gaat diverse administratieve taken uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan het verwerken van facturen, informatie over geretourneerde artikelen en werken met een CRM-systeem. Je komt terecht in een leuk team en je gaat zelfstandig aan het werk.

Vereisten

Wie zoeken wij?
* Je beschikt over minimaal MBO 4 werk - en denkniveau.
* Je bent woonachtig in Amsterdam.
* Je hebt administratieve werkervaring en werkt zelfstandig.

Wat bieden we jou?
* Wekelijkse uitbetaling van je salaris
* Je kunt GRATIS gebruik maken van onze trainingstool GoodHabitz

Bijzonderheden
Je werktijden zijn van 8:30 - 16:30 van maandag tot vrijdag.

Interesse?
Solliciteer bij voorkeur via dit platform, via Zoekbijbaan.nl. Op deze manier hebben wij direct inzicht in jouw (up-to-date) profiel en zullen wij z.s.m. contact met je opnemen!


Minimaal opleidingsniveau:
  • HBO
Aantal dagen:
Salaris:
  • < 1750
  • 1750 - 2500
  • 2500 - 3500
Rijbewijs noodzakelijk: Nee

Solliciteer nu