< Terug naar zoekresultaat

Servicemedewerker politie Midden-Nederland in Utrecht

Solliciteer nu

Gegevens

Locatie(s): Utrecht
Branche(s):
  • Overheid | Non-profit
Geplaatst op: Dinsdag 12 september 2017
Soort(en) werk:
  • Administratief / Secretarieel
  • Commercieel / Verkoop

Omschrijving startersbaan

Locatie
Utrecht

Organisatieonderdeel
Midden-Nederland

Vakgebied
Administratie, Facilitair / Service

Niveau
HBO

Werkervaring opdoen bij het Regionaal Service Centrum in Utrecht. De vitale plek waar het politienummer 0900-8844 nooit stil staat en via internet en social media de druk constant hoog is om goed en snel mensen te helpen met hun vraag of melding. We zoeken pas afgestudeerde hbo-ers die het contact met de politie en de serviceverlening een frisse impuls willen geven.

Wat ga je doen?
In het servicecentrum van de politie is je belangrijkste taak het zelfstandig afhandelen van informatieverzoeken en het aannemen van niet-spoedeisende meldingen. Jouw analyse bepaalt waar de melding terecht komt. Regelmatig is wel spoed vereist. Met jouw scherpte beoordeel je of politie-inzet direct noodzakelijk is en zet je meldingen door naar het juiste kanaal.

De frequentie is aanzienlijk; per dienst kun je rekenen op zo’n 80 telefoongesprekken. Met jouw sociale en culturele vaardigheden weet jij met elke vraagsteller of melder naar tevredenheid te communiceren. Of het nu een ongeduldige tipgever is, een angstig slachtoffer dat aangifte wil doen, of een verward persoon met een vaag verhaal. Met tact, kalmte en de juiste gesprekstechnieken weet je de benodigde informatie boven te halen om mensen direct verder te helpen. Je verwerkt en registreert informatie zorgvuldig en efficiënt. Van het inplannen van afspraken voor aangiften tot het doorzetten van vragen en meldingen naar het juiste kanaal. Verder de politieorganisatie in, of naar een samenwerkingspartner. Je communiceert doeltreffend via sociale media en vindt het een uitdaging om webcare bij het servicecentrum verder vorm te geven.

Vereisten

Je bent sociaal en cultureel vaardig, weet van aanpakken en verwerkt vlot informatie. In een hectische callcenteromgeving blijf je alert, houd je het hoofd koel en schakel je snel. Je bent opgewassen tegen continue werkdruk en emotionele gesprekken. Je vindt het geen enkel probleem om nacht- en weekenddiensten te draaien. Om succesvol te zijn in deze functie zijn mediawijsheid en zelfregulering belangrijke competenties. Om snel geheel zelfstandig het werk te kunnen doen is voor deze tijdelijke functie een hbo-achtergrond vereist.


Minimaal opleidingsniveau:
  • HBO
Aantal dagen:
Salaris:
  • 1750 - 2500
Rijbewijs noodzakelijk: Nee

Solliciteer nu